O nás a kontakt

Hodnotenie používateľov: 5 / 5

Hviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívne
 

O nás.

Naša firma sa zaoberá poskytovaním internetu od roku 2008. Na dodanie služieb používame mikrovlnné spoje v pásme 17GHz, 13GHz, 5GHz, 2.4GHz. Naši zákazníci sú napájaný na prístupové body „AP“ v pásme 2.4GHz a 5GHz. Nakoľko pásmo 2.4GHz je už dnes nepoužiteľné, pre dosiahnutie vyšších rýchlostí, to to pásmo bude v roku 2018 u nás zrušené. Zákazníci ktorý sú pripojený na tomto pásme, sa však nemusia obávať že prídu o internet. Ich internetové prípojky budú vymenené za nové 5GHz. U týchto technológií bude možné naďalej navyšovať kapacity a aj vyššiu rýchlosť pri sťahovaní alebo odosielaní dát do internetu. Pre aktuálny cenník internetových služieb kliknite tu. Pre informácie o ochrane osobných údajov podľa zákona 18/2018 Z. z. a nariadenia európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 kliknite tu.

Internetové pripojenie máte u nás bez dátového obmedzenia, tak že sa nemusíte báť, že si prečerpáte dáta, alebo že budete doplácať za používanie internetu viac. V našej sieti neuplatňujeme ani pravidlá ako napr. FUP ktoré hovorí, že po prečerpaní povedzme 300GB vám bude znížená rýchlosť na 128 kbit/s ako je to u väčšiny poskytovateľov internetu.

EMAIL:

Naši zákazníci majú aj možnosť získať zdarma emailovú schránku z doménou .kopanicenet.sk (napr. Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.). Teda môžete mať mail podľa vlastného výberu. Emailová schránka je dátovo obmedzená do 100 MB. Pre správne nastavenie emailu si môžete pozrieť návod tu. Do vašich mailov je možné vstúpiť i zo zahraničia.

SERVIS:

Ponúkame pre našich zákazníkov aj výhodné služby ohľadne servisu počítačov, notebookov, alebo aj prípadné poradenstvo v danej oblasti. Riešime hardvér aj softvér. Môžete si u nás nechať opraviť Váš počítač, alebo ho preinštalovať.  V prípade potreby ho vieme zrýchliť, či vymeniť akýkoľvek hardvér. Ak Váš počítač obsahuje škodlivý software môžeme ho vyčistiť,  alebo nainštalovať potrebný softvér na ochranu Vášho počítača. Cenník pre tieto služby nájdete tu.

 

 

INFORMÁCIE PRE KONCOVÝCH UŽÍVATEĽOV:

1. Identifikačné údaje podniku:
Obchodné meno: Radoslav Bartoš - RDB
Sídlo: Kopanice 875,966 61 Hodruša Hámre 1
IČO: 43682545, DIČ: 1046219834
Firma je zapísaná na živnostenskom úrade Žiar n/Hronom č.živnostenského registra 680-12077

2. Rozsah ponúkaných služieb:
Radoslav Bartoš - RDB poskytuje nasledovné elektronické komunikačné služby ďalej len KOPANICENET:
Verejná elektronická komunikačná služba sprostredkovania prístupu do siete Internet.
Sprostretkovanie televízie SkyLink, montáž a servis.

3. Štandardné zmluvné podmienky:
Štandardné zmluvné podmienky sa nachádzajú vo Všeobecných podmienkach platných pre jednotlivé verejné elektronické komunikačné služby, ktoré boli vydané v súlade so zákonom č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov.
Všeobecných podmienok pre jednotlivé služby sa nachádzajú na tejto stránke.
Minimálna doba trvania zmluvného vzťahu medzi KOPANICENET a zákazníkom je v prípade uzavretia zmluvného vzťahu na dobu neurčitú podľa Všeobecných podmienok 1 mesiac.

4. Štandardné ceny:
Štandardné ceny s informáciami o poskytovaných službách a všetkých cenových položkách služieb, vrátane všetkých druhov užívateľských poplatkov za služby a servisných poplatkov, podrobnosti o uplatňovaných štandardných zľavách, poplatky alebo náklady účastníka súvisiace s koncovými zariadeniami, Cenníky (tarify) pre jednotlivé služby, ktoré sú dostupné tu.

5. Reklamačný poriadok:
Reklamačný poriadok, vrátane podrobností o ponúkaných spôsoboch odškodnenia v prípade uznania reklamácie je obsiahnutý vo Všeobecných podmienkach.

6. Druhy ponúkaných servisných služieb:
Kontaktné údaje na služby poskytnutia informácii o produktoch, faktúrach ako aj služieb technickej podpory sa nachádzajú na konci článku.

7. Mechanizmy na urovnanie sporov:
Mechanizmy na urovnanie sporov sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.

8. Zmeny podmienok týkajúcich sa prístupu k službám a aplikáciám alebo ich používania:
Informácie o zmenách podmienok týkajúcich sa prístupu k službám a aplikáciám alebo ich používania sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.

9. Informácie o postupoch uplatňovaných podnikom:
Informácie o postupoch uplatňovaných podnikom, zameraných na meranie a riadenie prevádzky, s cieľom predchádzať tomu, aby sa naplnila alebo presiahla kapacita sieťového pripojenia, a o tom, ako by tieto postupy mohli vplývať na kvalitu služieb.
Podnik ma dostatocnu kapacitu siete , a preto nemusi uplatnovať mechanizmy na obmedzovanie prevádzky zdôvodu predchádzať , aby sa naplnila alebo presiahla kapacita sieťového pripojenia.

10. Informácie pre účastníkov so zdravotným postihnutím:
KOPANICENET ako transparentný operátor pristupuje rovnako k všetkým skupinám zákazníkov bez rozdielu. Služby vrátane všetkých ich výhod a benefitov môžu využívať všetci naši zákazníci. Zákazníci so zdravotným postihnutím sa na nás môžu obracať s individuálnymi žiadosťami.

11. Kvalita služby:
Informácie pre koncových užívateľov o kvalite služieb a o opatreniach prijatých na zabezpečenie rovnocenného prístupu k službám pre koncových užívateľov so zdravotným postihnutím.
KOPANICENET ako transparentný operátor pristupuje rovnako k všetkým skupinám zákazníkov bez rozdielu. Služby vrátane všetkých ich výhod a benefitov môžu využívať všetci naši zákazníci. Zákazníci so zdravotným postihnutím sa na nás môžu obracať s individuálnymi žiadosťami.

12. Práva súvisiace s univerzálnou službou:
Informácie o právach súvisiacich s univerzálnou službou, službe prezentácie identifikácie volajúceho a službe zamedzenia prezentácie identifikácie volajúceho.
KOPANICENET nie je poskytovateľom univerzálnej služby.

13. Informácie podľa prílohy č. 2 Všeobecného povolenia č. 1/2014:
Rozpis služieb vrátane parametrov ako maximálna prenosová rýchlosť smerom k užívateľovi, maximálna prenosová rýchlosť smerom od užívateľa, výška mesačného dátového limitu (MB), maximálna rýchlosť po prekročení dátového limitu sa nachádza v dokumente tu.
Informácie ohľadom parametrov riadenia služieb vo vlastnej sieti podniku (ktoré majú za následok, blokovanie resp. spomalenie vybraných portov) podnik žiadnu službu neblokuje.

14. Informácie o postupoch v prípade neplatenia faktúr:
Informácie o postupoch v prípade neplatenia faktúr sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.
Vo všeobecnosti uplatňuje KOPANICENET politiku upozornenia zákazníka na nezaplatenú faktúru dostatočný čas pred blokovaním služieb SMS alebo mailom.

15. Bez poplatku informácie:
Pre informácie ohľadom nákladov aj pre iné poskytované služby sú zákazníkom k dispozícii naši zamestnanci, ktorých možno kontaktovať telefonicky alebo mailom prostredníctvom kontaktov.

Odkazy:
Všeobecné podmienky
Služby a ceny
Zmluva

 

KONTAKTNÁ ADRESA:
RADOSLAV BARTOŠ-RDB
KOPANICE 875
966 61, HODRUŠA-HÁMRE
okr.ŽARNOVICA

tel. 0948 219 378,0903 174 328
bartos(a)kopanicenet.sk

SERVISNÉ STREDISKO:
966 61, Hodruša Hámre 232

Otváracie hodiny:

Pondelok 8:00 hod.-15:30 hod.
Utorok servis u zákazníkov
Streda 8:00 hod.-15:30 hod.
Štvrtok servis u zákazníkov
Piatok servis u zákazníkov
Sobota zatvorené
Nedeľa zatvorené